29 Aralık 2009 Salı

Avrupa Birliği YIL 2050

Yıl 2050. AB Komisyon Başkanı odasında otururken, yardımcısı içeriye heyecanla girer:
> - Efendim, Türkiye tüm isteklerimizi yerine getirdi. Onları AB'ye alacak mıyız?
> - AB Başkanı: Yok canım, henüz olmaz. Git, duyur, tüm Türkiye İngilizce konuşacak, Türkçeyi yasaklıyorum.
> - Efendim onu 5 sene önce yaptılar. Hatırlamıyor musunuz?
> - O zaman söyle Kıbrıs'ı versinler..
> - Efendim onu da 40 sene önce verdiler zaten...
> - O zaman söyle Güneydoğu'ya özerklik versinler.
> - Aman efendim, Türkiye'de Güneydoğu mu kaldı, 2020'de bağımsız devlet oldu ya orası zaten.

> - O zaman söyle (sözde) Ermeni soykırımını tanısınlar.
> - Efendim, sadece Ermeni soykırımı değil, Pontus, Yunan, Bulgar, Rus, Ukrayna, Moldova soykırımını bile tanıdılar, hatta Çanakkale savaşından dolayı İngiliz, Avustralya, Yeni Zelanda soykırımını bile tanıdılar ya.. Nasıl unuttunuz.
> - Hmm o zaman söyle kokoreç yasaklansın
> - Aman efendim, onu yemeği 2008'de bıraktılar
> - İsa aşkına, ya ne bileyim? Kınayı yasaklayın, yakamasınlar.
> - Ooooo Beyefendi. Hatırlayacaksınız..Cumhuriyeti el birliğiyle yıkınca toplu kına yaktılar. Kına bu sarfiyata dayanamayıp bitince de kına yakmayı bıraktılar yıllar önce.
> AB Başkanı düşünüp taşınır ve;
> -EEEE... ALMAMAK İÇİN BİR SEBEBİMİZ KALMADIYSA - DAĞITIN O ZAMAN AVRUPA BİRLİĞİNİ...

Bookmark and Share

3 yorum:

Mesut Şen dedi ki...

:))

Gülüyorum ama ağlancak halimize işte.

Özellikle final çok komik.

Dijital Günlük dedi ki...

Şakası bile kötü şu durumun ya... Avrupa Birliği'ne ne olursa olsun da, Türkiye için olan kısımlar büyük bir felaket olur :S

Adsız dedi ki...

Gülüyoruz ağlanacak halimize ve çokça susukunuz...

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails