25 Ekim 2009 Pazar

Aklım havada...Ne işim var yerde!

Üniversiteye giderken, taksinin içinden bakarken dikkatimi çekmişti bu reklam. İçeriğini bilmiyorum. Sadece aklımda kalan " Aklım havada... Ne işim var yerde! " Dikkat çekici ve iyi bir slogan + reklam çizimi de hoş, doğal. Reklam içeriğini öğrenince tam isabet olmuş diye düşündüm, hangi öğrencinin dikkati çekmez ki, özellikle slogan. Bu arada Anadolujet' in reklamını yapmıyorum, ne de onlarla ilgili bir sözleşmem var bu konuda, haha... iyi bir slogan, dikkat çekici. Netten reklamın tam resmini aradım ama bulamadım, bulduğum kadarıyla buraya koyuyorum.Artık sizde üniversiteye giderken yada çevrenizde bu reklama rastlarsanız dikkatinizi çekecebilir. Ama bu kampanya hakkında bilgi edinmek isterseniz, bu linkten bakabilirsiniz.

" AKLIM HAVADA... NE İŞİM VAR YERDE! "

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails