16 Mart 2010 Salı

Digital Arts Dergisi ve İlk Yazım

Geçen yıl bu zamanlar ilk kez basılı bir yayına ( internet harici) çizimle ilgili bir ders hazırlamıştım. O zamanlar özellikle de Digital Painting konusunda taze sayılırdım diyebilirim. Digital Arts dergisine ilk kez bir yazı hazırladım ve Şubat/Mart 2009 sayısında yayınlandı "PHOTOSHOPTA PORTRE ÇALIŞMAK"
 Digital Arts dergisi sitesinde değişiklik yapmış. Daha önce dergilerde yayınlanan dersleri sitelerine koymuşlar ve isim değişikliği yapmışlar "Technotoday" . Ayrıca  teknolojiyle ilgili yeni yazıları da bu siteden takip edebilirsiniz. Sitede dersimi incelemek isterseniz bu linkten bakabilirsiniz.
Bu yazım daha sonra Sanalkurs.net E-Dergi' nin 9.sayısında da yayınlandı. Dergiyi indirip inceleyebilirsiniz. Çizim programlarıyla ilk yazı denemelerime bu sitede başlamıştım. Şimdi şu an bulunduğum seviyeye ve ilk derslerime baktığımda kat ettiğim yolu görebiliyorum. Umarım daha iyi çalışmalarla da yardımcı olmaya çalışırım. Bu yazım için çizdiğim çalışmanın  büyük boy halini deviantart galerimden de incelecebilirsiniz.
Bu yazımdan sonra  okul ve sınav yoğunluğundan tekrar yazı yazma fırsatım olmadı. Özellikle çizim dersi hazırlıyorsanız, düz bir yazıdan daha çok uğraşırsınız. Çünkü hem çizip hemde anlatımını yapmak kolay sayılmaz. Konu sıkıntısı da yaşabilirsiniz. Bir yıl üzerine tekrar Digital Arts dergisine yazmaya başladım. Yeni sayısı için photoshopta 'Devrim' arabasının çizimiyle ilgili bir ders hazırladım. Dergi yeni basıldı.Şu an dergi bana henüz ulaşmadığından sizinle paylaşamıyorum. Digital platformla ilgili Türkiye' deki önemli dergilerden biridir. Takip etmenizi tavsiye ederim. Ayrıca gelecek sayı için konu öneriniz varsa söyleyebilirsiniz.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen bayağı bir usta olmuşsun bu konuda Zeynep. İmrendim ve takdir ettim.

Dijital Günlük dedi ki...

Teşekkür ederim.
Hala da çiziyorum, saatler sayarak. Bir elimde kalem bir elimde kitaplar :) İlerde daha iyileri de olacaktır ve yapılan işlerin güzel karşılığı olur inşallah :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tebrik ederim canım.
Paylaşımın çin teşekkür ederim.
Sevgiler...

asmabahce dedi ki...

Şu anda çalıştığım şirkette bununla ilgilenecek çok arkadaşım var bahsetmeyi düşünüyorum, teşekkürler..

Dijital Günlük dedi ki...

Yorumlar için teşekkür ederim

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails