18 Mart 2010 Perşembe

Çanakkale İçinde Vurdular Beni

"Çanakkale içinde vurdular beni, ölmeden mezara koydular beni" 
Bugünün önemini bilmeyen yoktur. Size tarih dersi vermeyecem ama bugünü de anmadan geçemem.Biz yıllar önce bir bütün olarak düşmana dur derken, bugün o düşman bizi içten içi yıkıyor. Yaptıkları gizli politikalarla ki bunlardan biri demokrasi oyunları altında etnik köken ayrımcılığını daha da derinleştirmek. Neden bir bütün olamıyoruz, bütünüzde bölündüğümüzü mü bize yutturuyorlar. Tarih ki bizi biz yapan, hala da Ermeni soykırımı konusunda birşey yapamıyoruz. Dünyada var olan çıkar politikalarıyla zorla birşeyleri bize kabul ettirmeye çalışıyorlar. Sinek küçüktür ama mide bulandırır. Bu topraklarda olmayan, buraları ve buranın tarihini bilmeden böyle tasarıların altına nasıl imza atabiliyorlar. Gündem öyle çalkantılı ki artık darbe kelimesini bile duymak istemiyorum. İnsanlara neler oluyor? Bu sabah hergün duyduğum kötü haberlere yenisini ekledim. Bir öğretmen öğrencisini kitap getirmiyor diye tahtaya çıkartıp arkadaşlarına tokatlatıyor. Bu mu öğretmenlik? Bu mesleğe böyle mi gölge düşürebilir bir insan? Binlerce öğretmen atanmayı beklerken bu işi yapanların böyle uygunsuzca hareketleri beni deli ediyor. Son günlerde ancak öğretmen haberleri alıyorum. Bu öğretmeni öldürmüşler, bu öğretmene şöyle yapmışlar. neler oluyor bize, neleri kaybediyoruz? Tüm bunlar olurken biz  tarihimizin en önemli olayı olan Çanakkale' ye dönüyoruz ve bugün nasıl olduğumuzu tekrar düşünüyoruz ve düşünmeliyiz de!

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails