4 Mayıs 2012 Cuma

Herkes her b*ku biliyor...

Sanırım blogumda ilk defa bu şekilde bir başlık atıyorum ama sabrım doldu sanırım + çok yoruldum şu sıralar. Herkes herşey hakkında bilip bilmediği şeyler hakkında konuşmasına deli oluyorum. Kimsenin ne şartlarda olduğunu, ne yaptığını bilmeden sadece dış görünüş ya da başka şeylerle, başka işlerle herşeye yorum yapmaları, ön yargılı olmaları bazen beni deli ediyor!  Zaten şu sıralar beni çıldırtan o kadar şey var ki :)

Yaptığım işten bile beni soğutuyorlar. Bugün sanırım kağıdı kalemi tümüyle bırakmak istedim. Çizmek işini bırakıyorum dedirttiler bana. Tebrik ediyorum :)
Herkes her b*ku biliyor zaten, her şey hakkında yorum yapabiliyor rahatlıkla. Ağzından çıkana dikkat etmiyor kimse, sırf bir b*k demek için lafları sallıyorlar karşıdakini incinir mi incinmez mi bilmiyorlar. Evet bilmiyorlar .... Laf olsun torba dolsun b*k olsun :).... Başkalarını eleştirirken kendilerine bakmayı ya da kendilerini eleştirmeyi de düşünmüyorlar. Dönün kendinize bakın! Aslında sizde bir b*k bilmiyorsunuz ! :)

Çizgimden kaydırdılar beni ya :D :D Gülüyorum :)

Not: B*k için özür dilerim

Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.

Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.

9 yorum:

Ponti dedi ki...

Aldırmayacaksınız, başetmenin başka formülü yok bu nereden türedikleri belli olmayan kalabalık insan topluluğuyla.

zümmmm dedi ki...

Olmaz mı bacım herkez her şeyi bilir biz bir şey bilmeyiz, bilmiyorum nereye kadar sabredeceğiz, tek umudum bu günlerde bir şekilde geçecek ama bizi bitirmeden çabucak geçse çok iyi olur....

Berra Bayka dedi ki...

ne yazık ki böyle hiç bi halttan anlamayan gereksiz bi insan sürüsü var.. çileden çıkarıolar insanı sana çok hak veriorum kuzum.. insanın agzını bozdurtan cinsten bu manyaklar :) Allah bizi uzak tutsun öylelerinden..
sakin ol onlar yokmuş gibi davran :))

Adsız dedi ki...

Sakin ol Zeynep, sakiiinn.. :)

http://www.rainymood.com/
http://www.moodturn.com/

Umarım kulaklığın vardır. :)

mahmur prenses dedi ki...

meyve veren agaç taslanırmıs haklısın herkesın her konuda gereksiz fikirleri var ama sen bunlara inat kulagını tıkayıp yolunda ilerleyeceksin canım . sevgi perdesindeki çizimin herkesin cok hoşuna gidiyor ne kadar övgü alıyorsun duymanı isterdim.

Adsız dedi ki...

zeynepciğim,seni sinirlendirecek yada üzecek tek şey değer verdiklerin ,sevdiğin insanlar olmalı.
"bide sen çıkma papatya çiçeği" diyeceksin belki ama,resim,örgü ne oldu yanıt gelmedi hiç?

Adsız dedi ki...

kabul eder misin bilmem ama,bazen bizlerde herşeyi bildiğimizi yada bişey bildiğimizi zannederiz.neyi kimi eleştirdiysek yada eleştirelim bizlerde zaman zaman bir şey bildiğimizi zannediyoruz ve başkalarıda biz den için"bişey bildiğini zannediyor"diyor.bu düzen böyle.
desen olmuyor,demesen içinde kalıyor.

sağlıcakla kal

nazli dedi ki...

Çok haklısın Zeynep, o sebeple annem lafa "Ben hiç bir şey bilmiyorum" diye başlıyordu bir zamanlar, tepkiden. Derin bir nefes alıp devam etmek gerek kaldığın yerden, bazen... Sevgiler

Adsız dedi ki...

Bu konuda söyleyeceğim pek bir şey yok aslında. Fazla konuşmayı sevenlerden değilimdir. Bloglarımdan da belli oluyor sanırım. :)

Buraya neden yorum yazıyorum o zaman? Çünkü aynı şeylerden ben de şikayetçiyim. Bunu belli etmek istedim. :)

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails