22 Nisan 2012 Pazar

23 Nisan Çekiliş Sonuçları

23 NİSAN KUTLU OLSUN :)

Yoğun katılım olmayan bir çekilişin daha sonuna geldik :) Katılan arkadaşlara çoooooook teşekkür ediyorum.Çekilişe katılan arkadaşların listesi şöyleydi;
 Veeeeee çekilişi kazanan 3 kişi :)


Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Çizdirmek istedikleri ufaklıkların fotoğraflarını dijitalgunluk[at]gmail.com adresine göndermelerini bekliyorum. Ayrıca kendilerinden ufak bir ricam olacak, birkaç haftadır iş yoğunluğumu atlatamadım ve bu haftada devam edecek, bundan dolayı çizimleri bir hafta geç teslim edeceğim,şimdiden kusura bakmazlarsa sevinirim :)
Ufaklıkların çizimleriyle tekrar görüşmek dileğiyle.... Şimdilik HOŞÇAKALIN! :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bugün internete isteksiz girdim, şöyle mailfalan var mı bakayım diyerekten.. Sonra baktım sonuçlar açıklanmış çekilişlerin diyor, hemen açtım! İsimleri okurken "eyvah,yine çıkmadı" derkeeenn.. :) Oradaki "ErhaN" ben miyim diye tekrar baktım, evet benim!
En kısa zamanda fotoğrafı gönderiyorum Zeynep, şimdiden çok teşekkürler. Sana da bu yoğun iş yaşamında kolaylıklar, başarılar dilerim! :)

Adsız dedi ki...

şu mutluluktan ellerim bembeyaz,şaşkınlık içindeyim.hayatımda ilk kez bişey bana çıktı.şansım oldu.inan ki,bunun ne demek olduğunu hiç kimse bilemez.ne kadar mutlu oldum yaa.peki bana biraz süre verebilir misin?yiğenimin en güzel fotosunu yaptırıcam...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok mutlu oldum.Çok teşekkür ederim.Yeğenimin resmini gönderdim.Koltukta çekilmiş boy resmi.Vesikalık olarak çizersen sevinirim.
İstediğin zaman vakit ayır.Acelesi yok.
Kolay gelsin.
Sevgiler:)

Dijital Günlük dedi ki...

Tebrik ediyorum sizleri. İŞlerimi yoluna koyar koymaz ufaklıkları çizmeye başlayacağım, güzel ve sevimli çizimler olacağına eminim ufaklıklar çok tatlı çünkü :) Maillerinizi aldım. Çizimlerle tekrar görüşmek dileğiyle :)

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails