18 Haziran 2010 Cuma

Photohop CS5 Takım Elemanlarının Karikatürize Edilmiş Halleri

Photoshop, tasarımcılar için olmazsa olmaz bir numaralı bir programdır. Birkaç ay önce Photoshop CS5' in tanıtımı yapılmıştı daha doğrusu Adobe firmasının yeni çıkacak CS5 sürümlerinin. Takip edenleriniz vardır mutlaka, içinde biri olarak takipteyim ama henüz CS5' e el sürmedim. Ben CS3' te takılı kaldım, sanırım rahatımı bozmak istemiyorum :) Herneyse, facebook grubunda Adobe geliştiricilerinin karikatürize edilmiş halleri yayınlandı, gerçekten çok güzel çizimler. Sizinle de paylaşmak istedim. Bu çalışmalar arasında Türk bir ismi görmekte beni ayrı mutlu etti (Mühendis Barkın Aygun)

Çizerimiz Rob KOO :)



Çalışma ortamından birkaç görüntü
Dave Howe

John Peterson

Steve Guilhamet

Barkın Aygun
Matthew Bice

Jackie Lincoln-Owyang

Wennie Leung
Nathan Carr

Steve Snyder
Yuko Kagita
Dave Dobish

Photoshop CS5 Team Caricatures albümüne bakmak isterseniz TIKLAYIN!

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails