25 Nisan 2010 Pazar

Sergimiz

 7 Nisan günü Trabzon Mimarlar Odası'nda Trabzon valisi, değerleri hocalarımız, sanatseverler, arkadaşlarımız ve akrabalarımızın da katılımıyla güzel bir sergi açılışı yaptık. Sergi açılışımızın bu kadar kalabalık ve dolu dolu olacağını tahmin etmemiştim. Çok güzel bir açılış oldu. Hepimizde ayrı bir heyecan vardı ve resimlerle ilgili her yorum güzel ve istek arttırıcydı. Bu bir başlangıç oldu karma sergilerimiz için. Umuyorum ki bu serginin de devamı gelecektir. Bu sergiyle birlikte birçok konuyu da düşünmeye başladım hatta sanat adına bazı ufak tartışmalar bile olabilir. İnsanların sanata bakış açılarını böyle sergilerde daha iyi anlıyorsunuz.Sergiye 3 suluboya çalışmamla katıldım. Aldığım yorumlar çok güzeldi. Sergimize gelene gelemeyen, manevi desteklerini eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim (Sergiye katılan diğer 11 arkadaşım adına da)



Sergideki çalışmalar


Zeynep Seymen


Melek Arzu Siyah






Ali Sait Çelik


Zümrüt Şen


Nuray Bölükbaşı


Yasin Ava


İbrahim Sonkaya


Songül Demirkır


Murat Bülbül


Gülşah Koltuk


Nazan Aydoğdu


Mehmet Parlayan

Bookmark and Share

4 yorum:

zümrüt dedi ki...

bizler için çok güzel bir başlangıç devamının da böyle güzel olması ümidi ile .söylediğin gibi zeynep bu sergi bize düşünme imkanı sağladı her şeyi daha nice sergilerde hep beraber olmak umudu ile :))

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tebrikler canım.Üstten sağdaki çalışmana bayıldım.Diğer arkadaşlarının çalışmalarıda güzel.
Svgiler:)

Adsız dedi ki...

Seni yürekten kutluyorum.Başarıların devamını diliyorum.Sevgiyle kal...

Dijital Günlük dedi ki...

Çok teşekkür ederim Emin Bey ve sevgili Şanslı.İnşallah daha başka güzellikleri de yaşarız. Sevgi ve saygılarımla!

Yorum Gönder

Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

Related Posts with Thumbnails