D&R 'ın alışveriş sitesinden memnundum ta ki bana eksik kitap yollamaları ve sonra sorumsuz davranmalarına kadar. D&R'dan birkaç kez kitap sipariş ettim, fiyatlar ve kargoda uygundu.Kitaplarımda elime ulaşıyordu memnundum. Yaklaşık bir ay önce nitel veri analiziyle ilgili kitap siparişi verdik. Kargo geldi, ben okulda olduğumdan dolayı ailemden biri teslim aldı. Eve gelip paketi açınca 2 tane sipariş ettiğim kitabın bir tanesi çıktı ve içine 2 kitabın faturasını koymuşlar. Geç bir saat olduğundan arayamadım, müşteri hizmetlerine önce mail attım. Sonraki gün gelen cevap tatmin edici olmadığından, müşteri hizmetlerini aradım. Durumu izah ettim. Zeynep hanım araştıracağız, size bilgilendireceğiz vs. Sonraki gün de kargodan biri aradı beni durumla ilgili. Ben durumu onlara da izah ettim, dedim bakın kargo paketini ben geç açtım, herhangi bir tutanakta tutturamadım. Yani paket gelir gelmez açıp kargo elemanına nasıl tutanak tutturacağımdan bahsettim. Neyse bir süre daha bekledim. D&R'dan bana gelen mail şu ;
"Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri/Ali Yıldırım adlı ürününüz 12/11/2011 tarihinde “170974945562” kargo gönderi no ile tarafınıza teslim edildiği hususunu bilgilerinize sunarız.
Saygılarımızla,
D&R Müşteri Hizmetleri"
Tabi bu maili görünce sinirlendim. Cevapta yazdım onlara...
Bunlar insanlarla dalga geçiyorlar herhalde. Ben zaten bana kargonun geldiğini ama içinden 2 kitap yerine bir kitap çıktığını ama 2 kitabın faturası olduğundan bahsettim. Adamlar hala kargonun teslim edilip edilmemesinden bahsediyorlar. Ben 2 kitap sipariş ettim, hangi salak görevli o kitabı paketlemişse, dalgınlığına mı gelmiş artık, eksik koymuş. Zaten o paketten 2 tane çıkma ihtimali bile yok (Paketi açtığım günkü haliyle saklıyorum,hakkımı aramak için). Böyle durum olduğunda eğer kargoyu getiren görevlinin yanında hemen açıp tutanak tutturamazsanız herhangi birşey yapmıyorlar. Bu kadarla bu işleri bırakıyorlar. Uğraşmak istemediğimden cevaptan sonra onları aramadım tekrar. Kitabın fiyatından da dolayı da başka resmi işlemlerle uğraşmak niyetinde de değilim, baktım tüketici haklarına vs...Ama yakın zamanda tekrar üstesine gideceğim sanırım.
Bundan sonra D&R'dan alışveriş eder miyim ya da başkalarına tavsiye eder miyim "ASLA"
14 yorum:
Olurmuymuş öyle şey.Geçen kış benimde paşıma geldi.Üç tane pilates topu sipariş verdim.İki tane geldi.Dediğin gibi 3 tanelik fatura kesmişler.İletişimden telefon nosunu buldum.Durumu anlattım.Daha o gün kargoya vermişler.Ertesi gün teslim ettiler.Ne yani insanlar bir kitabın peşine düşüp yala mı söyliyecekler.Paylaştığın iyi oldu canım.Kaybeden onlar olur.Geçmiş olsun.
Sevgiler...
Bu bilgilendirme iyi oldu, ben de sırf D&R net hizmetleri adına bir kredi kartı alsam mı diye düşünüyordum :)
Yakın bir zamanda tüketici haklarıyla ilgili bir sıkıntıyı biz de yaşadık, insan çok sinirleniyor, haklısın.
hmm kötü olmuş. aslında büyük bir firma ama malesef bir sorun olunca büyük küçük hepsi gayet kayıtsız kalıyorlar. bence hakkını ara.
ben mimledim seni blogumda :)
sevgiyle..
Bir kere farklı bir alışveriş sitesinde benimde başıma gelmişti.Şimdide kargocular bir alem paketi açmamı bekleyemezlermiş.Aldığım yeri arıyorum beklemek zorunda diyor???????
Sadece bu durum D&R özgü bir durum değil biliyorum,internetten satış yapan firmalarda da aynı sorunlar olabiliyor tabi çözüm yöntemleriyle en azından karşı bir tepki durumu oluşmasını nasıl engelleyebiliriz diye düşünmeliler. Şartnameleri ilginç yani, birde gerçekten çok dikkatli olmak lazım. Es geçebiliyoruz bazen satış sözleşmesi ya da sorun durumda ne olacağını,sonra bu durum karşı tarafın lehine bizimde aleyhimize oluyor.Ama ismini duyurmuş firmaların böyle yapmasıda beklenmediğinden, bir şekilde bunu çözümler diye bekliyoruz ama olmuyor :)
benzer şey yakınlarda benim başıma geldi. kargocu iş yerime aldığım ürünü bırakıp gitmiş, benim haberim yok,ürün arızalı çıktı tekrardan gelen kargocu ''siz paketi açmışsınız alamam diyor, yahu dedim ürün arızalımı sağlam mı nasıl öğreneceğim tabiki açmak zorundayım.. birazda sert konuştum,mecburen alıp geri yolladılar.. sırf d&r değil,internetden alışverişe pek güvenmiyorum açıkcası..
Malesef internetten alışverişlerde sıklıkla yaşanılan durum bu oluyor...
aynısı benim de başıma geldi bekliyorum bakalım cevapları nasıl olacak...
dışarıdan janjanlı görünseler de içerisi pek kurumsal değil...
Geri dönüş yaptılar mı size, sonuç ne?
Aynı sorunu bende yaşıyorum şuanda d &R dan kulaklık Siparişi verdim 6.gun bugün daha tedarik sürecinde... Birdaha asla alışveriş yapmam
d&r dan alışveriş yaptım hala gelmedi önce şunu sorayım bu ürünler kaç günde geliyor? İkinci olarak bende ürünümü öyle kargoyu getiren kişinin yanında açıyım iyi ki yazmışsın:)
ben internetten alışverişi hiç denemedim çünkü zaten bir kitapçımız var oradan alıyorum istediklerimi söyleyip getirtiyorum . bence sizde eğer sorun yaşıyorsanız kendinize bir kitapçı bulun o getirsin sizde alın mantıklı olan bu .
Yorum Gönder
Yorumlama biçimi bölümde yer alan seçeneklerden birine sahip değilseniz,ilk kez bir bloga yorum yazacaksanız;
Ad/URL seçip, adınızı ve facebook, twitter, blog ya da site adresini url kısmına yazıp, yorumunuzu gönderebilirsiniz. Ya da anonimi seçip,isim belirtmeden de düşüncenizi belirtebilirsiniz.
Şimdiden YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!